Patryk i Kropka - opowiadania łatwe do czytania i rozumienia dla młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną Publikacja, która pomoże młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną lepiej zrozumieć własne emocje
Wielozmysłowy Słownik Sztuki Gra planszowa dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku, która służy edukacji artystycznej
Zabawki terapeutyczne 3D Projekty zabawek oraz scenariusze zajęć terapeutycznych dla dzieci przedwcześnie urodzonych
Test Leksyka PJM-PL Aplikacja internetowa określająca poziom znajomości słów w języku polskim oraz PJM (polskim języku migowym)
Zakupy na jednym wózku z dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową - LEKABEL Nakładka na wózek zakupowy stabilizująca pozycję dziecka z niepełnosprawnością ruchową
Romski w obrazkach Audiowizualny, interaktywny słownik ułatwiający dzieciom romskim pochodzenia rumuńskiego zrozumienie języka polskiego
Kapsuła czasu - recepta na samotność Model zajęć warsztatowych z zakresu umiejętności cyfrowych dla seniorów, które prowadzone będą przez młodzież szkolną
Kurs na relacje Platforma internetowa zawierająca materiały skierowane do nauczycieli, dyrektorów szkół i rodziców
ProGRAMowanie w MINECRAFT Program nauczania programowania na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych
Balance Place – strefa wyciszenia w każdej szkole Model zorganizowania przestrzeni służącej wyciszeniu emocji w szkołach
Językowy Spacer Wirtualny Rozwiązanie wspomagające naukę komunikacji dzieci niesłyszących i słabosłyszących po 5. roku życia
Inkluzywny program opieki nad dziećmi z alergiami w przedszkolach Warsztaty przeznaczone dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i przedszkolaków
Reorientacja zawodowa sportsmenek Przewodnik wspierający sportsmenki zmieniające ścieżkę kariery w odkrywaniu swoich predyspozycji, umiejętności i zainteresowań poza sportem
Żeglowanie w wyobraźni – czyli sposób na „strachy na wodzie” Żeglowanie w wirtualnej rzeczywistości dla osób z niepełnosprawnością ruchową i lękiem przed wodą
Szachy z wyobraźnią Kompleksowy program nauki gry w szachy metodą pamięciową dla dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu
Regenerujemy muzyczne wspomnienia Integracja seniorów poprzez wykorzystanie ich własnych wspomnień, które zostają ożywione za pomocą muzyki z dawnych czasów
Wolne. Nie pozwalam Klasowa gra symulacyjna „Wolne. Nie pozwalam”, która będzie wspierać uczniów w nauce historii i WOS-u
Wykorzystanie druku 3D w tworzeniu zabawek dla dzieci niewidomych Zabawki edukacyjne dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku
GeroHero – odnajdź w starości zawód przyszłości Model zajęć szkolnych dotyczących profesji związanych ze starzeniem się społeczeństwa
Bez presji z depresji Narzędzie wspierające dzieci i młodzież do powrotu w środowisko rówieśnicze po leczeniu psychiatrycznym
Time4English Materiały edukacyjne z języka angielskiego dla rodziców i uczniów klas edukacji wczesnoszkolnej
Szkolny Program Harmonijnego Rozwoju Ruchowego Program wspierający dzieci wczesnoszkolne w harmonijnym rozwoju poprzez rozwój fizyczny
IMPROświęta – improwizacja kreatywna w szkole Wykorzystanie technik improwizacyjnych w rozwijaniu kreatywności uczniów klas szkoły podstawowej
Wypromuj siebie Film na temat lokalnego rynku pracy tworzony przez uczniów ostatnich lat szkół ponadgimnazjalnych
MARKETWju Gra edukacyjna przygotowująca młodzież do wejścia na rynek pracy i świadomego budowania ścieżki kariery.