KLIK – innowacyjnie o edukacji
- Kiedy:14 października (poniedziałek), godz. 12:05-13:35
- Prowadzenie:Monika Sawicka i Katarzyna Wybraniec-Pieniążek, KLIK dla edukacji
- Formuła:sesja szkoleniowa/warsztatowa
Innowatorko, Innowatorze!
Jeśli działasz w obszarze edukacji, zapraszamy Cię na innowacyjną sesję tworzącej się kooperatywy – „KLIK dla Edukacji” (Kreatywni Liderzy Innowacyjnej Kooperacji dla Edukacji).
To nie będzie typowy wykład ani zwykłe warsztaty. Innowacyjny charakter naszej sesji zabierze Cię w edukacyjną odyseję. Poprzez doświadczenie, wspólną pracę warsztatową i dyskusję, spojrzymy na proces edukacyjny świeżym okiem.
W części warsztatowej wykorzystamy elementy naszej innowacji „Matematyka 3 i ¾”, dając Ci narzędzia do szerszego zrozumienia edukacji opartej na odkryciach neurobiologii. Te będą punktem wyjścia do głębszej, wspólnej refleksji.
Gwarantujemy nie tylko doskonałą zabawę i wymianę doświadczeń – stworzymy przestrzeń, która umożliwi zrobienie kolejnego kroku w stronę realnych zmian w edukacji.
Sesja skierowana jest do innowatorów i innowatorek działających w przestrzeni szeroko pojętej edukacji.
Prowadzenie:
-
Monika Sawicka
edukatorka, innowatorka społeczna, nauczyciel mianowany, specjalizująca się w innowacyjnych metodach nauczania. Jako trenerka Odysei Umysłu i neurodydaktyczka, łączy wiedzę z matematyki z nowatorskim podejściem do edukacji. Po 10 latach prowadzenia Akademii Logicznego Myślenia i Matematyki w oparciu o autorski program, opracowała innowację „Matematyka 3 i 3/4”. Założycielka fundacji Kreatywni Liderzy Innowacyjnej Kooperacji – „KLIK dla edukacji”.
-
Katarzyna Wybraniec-Pieniążek
innowatorka działająca w przestrzeni neuroedukacji, terapeutka, inicjatorka wielu zróżnicowanych projektów edukacyjnych realizowanych m. in. w Filharmonii Opolskiej. Społeczniczka zaangażowana w proces tworzenia Fundacji „KLIK dla Edukacji”. Jej szczególnym obszarem zainteresowania jest rozwój dzieci i młodzieży, wspieranie wolontariatu w instytucjach kultury osób z niepełnosprawnościami oraz tworzenie przestrzeni do rozwoju osobistego i samoświadomości.