Smutna innowatorka i inne zgubne skutki tworzenia złych gier planszowych
- Kiedy:15 października (wtorek), godz. 9:30-11:00
- Prowadzenie:Katarzyna Cioch, Fundacja Rozwoju Bombonierka
- Sala:Poziom 1, Sala I
- Formuła:sesja szkoleniowa/warsztatowa
Podczas spotkania Kasia opowiadała nam, kiedy i po co stosować i tworzyć gry planszowe w innowacjach społecznych oraz jak projektować doświadczenia gracza. A potem też trochę o tym, jak to doświadczenie przekładać na język mechaniki i świata gry planszowej, zmagając się okrutnie ze światem rzeczywistym, założeniami projektu, brakiem kasy i czasu.
Korzystając z przykładów przetestowanych innowacji, wykonaliśmy kilka praktycznych ćwiczeń, które pozwoliły lepiej zrozumieć ideę stosowania gier planszowych jako nośnika zmiany społecznej.
Prowadzenie:
-
Katarzyna Cioch
Inicjatorka i miłośniczka robienia fajnych rzeczy z ludźmi, którym się chce. Autorka gier: Partytura, Gutenberg, AI Space Puzzle, Czy wypada rzucać tortem?. Członkini trójmiejskiej grupy testerskiej Portotypy. Trenerka i edukatorka. Matematyczka. Liderka projektów i innowacji społecznych.