Wstecz Prosto o marketingu i sprzedaży | szkolenie dla Innowatorów i Innowatorek
Uczestnicy szkolenia rozwiną umiejętności w promocji i sprzedaży innowacyjnych rozwiązań na rynku biznesowym. Dowiedzą się jak planować i wdrażać działania marketingowe oraz sprzedażowe, a także w jaki sposób analizować skuteczność prowadzonych działań. Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą skutecznie promować i sprzedawać własne innowacje na rynku komercyjnym.
Dla kogo?
- Dla innowatorów/ek społecznych
- Dla osób związanych z innowacjami społecznymi
- Dla osób chcących podnieść swoje kompetencje w obszarze działań marketingowych i sprzedażowych
Jak się zgłosić?
Rekrutacja została zakończona
W razie potrzeby zapewniamy zwrot kosztów dojazdu na spotkanie oraz pokrycie kosztów noclegu (taką potrzebę należy zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym).
Kiedy?
27-28 listopada 2023
Gdzie?
Warszawa (szkolenie stacjonarne)
Kontakt w sprawie warsztatu:
Aleksandra Kot-Staniszewska, FISE
aleksandra.kot@fise.org.pl, 570 232 802
Dowiesz się:
- W jaki sposób wyznaczyć działania marketingowe i sprzedażowe
- Jak wdrożyć i realizować skuteczne działania marketingowe oraz sprzedażowe
- W jaki sposób poprzez wykorzystanie działań marketingowych podnieść wartość sprzedaży
- Jak budować relacje i partnerstwa z rynkiem biznesowym
- Jak nie zatracić swojej misji i wartości na rynku biznesowym
Pomoże Ci to:
- Efektywniej planować i realizować działania marketingowe i sprzedażowe
- Skuteczniej promować i sprzedawać swoje innowacje na rynku biznesowym
- Skutecznie łączyć działania marketingowe ze sprzedażowymi
- Właściwie kształtować komunikację wokół innowacji, by przyciągnąć uwagę interesariuszy
- Zwiększać sprzedaż poprzez świadomy i odpowiedni dobór narzędzi i usług marketingowych
Program:
- Planowanie i wdrażanie strategii działań marketingowych oraz sprzedażowych dla innowacji na rynku biznesowym
- Wykorzystywanie narzędzi marketingowych i sprzedażowych dla produktu rynkowego
- Komunikacja marketingowa i sprzedażowa dla innowacji na rynku biznesowym
- Wybór i wykorzystanie odpowiednich narzędzi do promocji i sprzedaży innowacji
- Identyfikacja grup docelowych oraz wybór odpowiednich kanałów komunikacji do promocji i sprzedaży innowacji na rynku
Forma szkolenia
- Szkolenie stacjonarne z elementami praktycznych ćwiczeń.
- Szkolenie zostanie poprowadzone w duecie szkoleniowym.
Szkolenie poprowadzą:
Szkolenie jest organizowane w ramach projektu projektu Katalizator Innowacji Społecznych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.