Wstecz Prosto o marketingu i sprzedaży | szkolenie dla Innowatorów i Innowatorek

Uczestnicy szkolenia rozwiną umiejętności w promocji i sprzedaży innowacyjnych rozwiązań na rynku biznesowym. Dowiedzą się jak planować i wdrażać działania marketingowe oraz sprzedażowe, a także w jaki sposób analizować skuteczność prowadzonych działań. Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą skutecznie promować i sprzedawać własne innowacje na rynku komercyjnym.
Dla kogo?
  • Dla innowatorów/ek społecznych
  • Dla osób związanych z innowacjami społecznymi
  • Dla osób chcących podnieść swoje kompetencje w obszarze działań marketingowych i sprzedażowych
Jak się zgłosić?

Rekrutacja została zakończona

W razie potrzeby zapewniamy zwrot kosztów dojazdu na spotkanie oraz pokrycie kosztów noclegu (taką potrzebę należy zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym).

Kiedy?

27-28 listopada 2023

Gdzie?

Warszawa (szkolenie stacjonarne)

Kontakt w sprawie warsztatu:

Aleksandra Kot-Staniszewska, FISE

aleksandra.kot@fise.org.pl, 570 232 802

Dowiesz się:
  • W jaki sposób wyznaczyć działania marketingowe i sprzedażowe
  • Jak wdrożyć i realizować skuteczne działania marketingowe oraz sprzedażowe
  • W jaki sposób poprzez wykorzystanie działań marketingowych podnieść wartość sprzedaży
  • Jak budować relacje i partnerstwa z rynkiem biznesowym
  • Jak nie zatracić swojej misji i wartości na rynku biznesowym
Pomoże Ci to:
  • Efektywniej planować i realizować działania marketingowe i sprzedażowe
  • Skuteczniej promować i sprzedawać swoje innowacje na rynku biznesowym
  • Skutecznie łączyć działania marketingowe ze sprzedażowymi
  • Właściwie kształtować komunikację wokół innowacji, by przyciągnąć uwagę interesariuszy
  • Zwiększać sprzedaż poprzez świadomy i odpowiedni dobór narzędzi i usług marketingowych
Program:
  • Planowanie i wdrażanie strategii działań marketingowych oraz sprzedażowych dla innowacji na rynku biznesowym
  • Wykorzystywanie narzędzi marketingowych i sprzedażowych dla produktu rynkowego
  • Komunikacja marketingowa i sprzedażowa dla innowacji na rynku biznesowym
  • Wybór i wykorzystanie odpowiednich narzędzi do promocji i sprzedaży innowacji
  • Identyfikacja grup docelowych oraz wybór odpowiednich kanałów komunikacji do promocji i sprzedaży innowacji na rynku
Forma szkolenia
  • Szkolenie stacjonarne z elementami praktycznych ćwiczeń.
  • Szkolenie zostanie poprowadzone w duecie szkoleniowym.
Szkolenie poprowadzą:
Judyta Kowalczyk

Ekspert w dziedzinie psychologii brandingu i reklamy. Strateg, projektant i mentor. Specjalizuje się w budowie i rozwoju marek, ich wizerunku oraz strategii. Ma holistyczne podejście do marek i biznesów, które uwzględniają szeroki kontekst między różnymi aspektami działalności.
Pasjonuje się rozwojem osobistym, psychologią analityczną i filozofią, które stanowią ważne podstawy w jej pracy. Jest założycielką agencji wizerunkowo-reklamowej iClouders oraz Project & Brand Managerem w Prosto o marketingu i sprzedaży. Jest również autorką książki „10 przykazań skutecznej marki”, która dostarcza praktycznych wskazówek dotyczących budowania i rozwijania skutecznych marek.
Prowadzi własny podcast „Buduj markę z głową”, bloga oraz różne projekty rozwojowe, w tym grupy wsparcia dla właścicieli marek.
Ma na swoim koncie wiele udanych projektów brandingowych, reklamowych oraz biznesowych, a także świetne publikacje eksperckie, które ukazują się w znanych magazynach branżowych.
Jej misją jest wspieranie przedsiębiorców w budowaniu, kreowaniu i rozwijaniu skutecznych marek. Skupia się na kompleksowym podejściu, opracowywaniu strategii, identyfikacji i komunikacji marek, które uwzględniają indywidualne cele i wartości klientów, a także na dostarczaniu przemyślanych oraz efektywnych rozwiązań dla biznesu.

Dariusz Jaszcz

Projektuje i prowadzi gry szkoleniowe i integracyjne. Specjalizuje się w komunikacji sprzedażowej i zespołowej.

Zajmuje się działaniami komunikacyjnymi i promocyjnymi w marketingu i sprzedaży, budowaniem relacji z otoczeniem, a także działaniami PR.

W swoich działaniach wykorzystuje grywalizację, storytelling oraz design thinking, których jest aktywnym promotorem.

Jest założycielem agencji marketingowej Lizard. Wykłada na Merito w Warszawie techniki sprzedażowe oraz psychologię zachowań konsumentów.
Jest również współtwórcą wielu projektów i działań o charakterze przedsiębiorczym, rozwojowym i edukacyjnym oraz specjalistą ds. komunikacji i sprzedaży w Prosto o marketingu i sprzedaży.
Posiada szerokie doświadczenie w organizacji wydarzeń firmowych oraz akcji promocyjnych i sprzedażowych. Dostarcza kompleksowe rozwiązania dla klientów.
Jego misją jest angażowanie zespołów do działania oraz przekazywanie praktycznej wiedzy w biznesowych działaniach, które od lat łączy z tymi społecznymi, będąc aktywnym członkiem działań społecznych oraz Erasmus+

Szkolenie jest organizowane w ramach projektu projektu Katalizator Innowacji Społecznych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

logotyp Funduszy Europejskich oraz flagi Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej

Skip to content