Wstecz Grywalizacja w projektach | Warsztat online dla innowatorek i innowatorów

03-02-2022

WARSZTAT JUŻ SIĘ ODBYŁ

Zapraszamy na warsztat dotyczący grywalizacji – wykorzystania elementów gier i technik projektowania gier w kontekście niezwiązanym z grami. Swoją wiedzą z uczestnikami podzieli się Marcin Mitzner. W ramach szkolenia przedstawione zostaną najciekawsze rozwiązania grywalizacyjne a uczestnicy i uczestniczki będą mogli spróbować stworzyć wstępną wizję własnej grywalizacji.

Dowiesz się:

  • czym jest grywalizacja i poważne gry,
  • jakie podstawowe techniki grywalizacji stosowane są w projektach digitalowych i tradycyjnych,
  • w jaki sposób dopasowywać mechanizmy gier i grywalizacji do konkretnych działań.

Warsztat poprowadzi:

 

Marcin Mitzner

Marcin Mitzner

Twórca gier, animator i trener STOP. Od 15 lat tworzy gry i projekty społeczne dla instytucji kultury, organizacji pozarządowych i biznesu. Łączy świat edukacji nieformalnej z mechanizmami gier, żeby skutecznie uczyć, integrować i animować społeczności oraz zespoły. Autor ponad 300 gier planszowych, przestrzennych, fabularnych i cyfrowych oraz cyklów szkoleniowych na temat wykorzystania gier w animacji i edukacji dla m.in. Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-społecznych i Szkoleń, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Narodowego Centrum Kultury, Instytutu Pileckiego w Berlinie, Biura Edukacji Urzędu m.st Warszawy, Biura Programu Niepodległa, Uniwersytetu Warszawskiego, Fundacji Schumana, czy Leroy Merlin Polska. Laureat nagrody Mazowiecki IMPULS Kultury 2020 za najlepszy projekt społeczny realizowany w przestrzeni publicznej.

Do spotkanie zostało:

SPOTKANIE JUŻ SIĘ ODBYŁO!

Program:

Dla kogo:

Gdzie:

Kto odpowiada za organizację:

Skip to content