Wstecz Szybkowar. Krótkie przepisy na komunikację innowacji społecznych
Wydawca: Fundacja Stocznia
Rok publikacji: 2023
Autorzy: Agnieszka Kalinowska i Magdalena Geringer-Nurczyńska
Nasz poradnik kierujemy do początkujących w tematach komunikacji. Jeśli nie masz doświadczenia w komunikowaniu innowacji, próbujesz, ale nadal coś nie działa (i w sumie nie za bardzo wiadomo dlaczego – nie ma w tym nic złego!), w ogóle się jeszcze za to nie zabrałeś, bo komunikacja to dla ciebie zupełnie nieznane wody i błądzisz w ciemnościach, a czasem trochę się boisz tego tematu, to potraktuj nasz poradnik jako pierwszą lekcję o komunikacji.
Przedstawiamy tu pierwsze kroki w komunikacji i podstawowe jej zasady. Lektura naszego poradnika to dobry fundament, na którym może powstać trwały i pożyteczny twór. Nie zapominaj jednak, że musisz go rozwijać i pielęgnować, aby dalej służył. Nasz poradnik to tylko początek komunikacyjnej podróży. Jeśli masz za sobą już długi rejs po oceanie usług społecznych i innowacji, wieloletnie doświadczenie w organizacji społecznej, twoje innowacje społeczne są już szeroko stosowane i komunikacja to dla ciebie nie pierwszyzna lub wręcz czujesz się w tym temacie jak ryba w wodzie, to może się okazać, że podczas lektury naszego poradnika nie odkryjesz niczego całkowicie nowego. Są jednak duże szanse, że znajdziesz w nim fragmenty, które ci pomogą lub sprawią, że trochę inaczej spojrzysz na swoje działania.
Wiesz już, czy dobrze trafiłaś(-eś). Czego możesz spodziewać po lekturze?
- Powiemy, co to właściwie jest strategia komunikacji, z czym ją jeść i jak przyrządzić, żeby nie zaszkodziła.
- Przedstawimy kilka „złotych” zasad, które warto mieć w pamięci na co dzień, a nie tylko przy okazji komunikacji innowacji społecznych.
- Pokażemy, jak powinien wyglądać dobry onepager (oraz wyjaśnimy, co to takiego).
- Zaprosimy na targ metod komunikacji – tu każdy znajdzie coś dla siebie, a twój koszyk wypełni się po brzegi. Podrzucimy kilka pożytecznych linków i innych publikacji.