Wstecz Balanser
Kategorie
O innowacji
Wśród pracowników wielu sektorów istnieje problem braku zachowania równowagi pomiędzy życiem osobistym i zawodowym (work-life balance), które może skutkować wypaleniem. Grupy zawodowe najczęściej pozbawione profesjonalnego wsparcia w tym zakresie, to pracownicy NGO i instytucji państwowych oraz właściciele i pracownicy firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Balanser zwiększa kompetencje miękkie w zakresie work-life balance. Pomaga między innymi: wyznaczać cele samorozwoju, opracować listę najważniejszych wartości, „zatrzymać się” i poświęcić chwilę na pogłębioną autorefleksję, nauczyć się pracować w grupie z poszanowaniem potrzeb własnych i innych osób, lepiej zarządzać własnym czasem, skorzystać z technik relaksacyjnych.
Osoby pracujące w organizacjach pozarządowych;
pracownicy instytucji państwowych;
właściciele i pracownicy firm sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Grupy odbiorców;
psychologowie pracy;
konsultanci zawodowi;
osoby pracujące w coachingu,
Metodyka;
scenariusze warsztatów;
narzędziownik – zbiór ćwiczeń do samodzielnego wykonywania.
Powstał model innowacji odpowiadający na potrzeby grup docelowych.
Jak wdrożyć innowację?
Osoba, która samodzielnie skorzysta z produktów innowacji;
W przypadku wdrażania innowacji w większej grupie: osoba, która przeprowadzi warsztaty.
W przypadku wdrażania innowacji w większej grupie: zorganizowanie przestrzeni na przeprowadzenie warsztatów;
w przypadku wdrażania innowacji samodzielnie: narzędziownik z zestawem ćwiczeń.