Fundusze UE
RP
UE

Wstecz MARKETWju

Gra edukacyjna przygotowująca młodzież do wejścia na rynek pracy i świadomego budowania ścieżki kariery.
Zdjęcie MARKETWju

Kategorie

Kto za tym stoi?

Typ innowatora
Podmiot prawny
Imię i nazwisko lub nazwa innowatora/ów
Michał Klepka
Miejscowość, w której znajduje się miejsce zamieszkania lub siedziby innowatora/ów
Warszawa
Instytucja wspierająca rozwój innowacji
string(3) "491" string(36) "aa9a5abe-2f72-4f94-9065-48e0c54405cb"
Mikro innowacje - makro korzyści [2016-2019]
Kontakt w sprawie innowacji

O innowacji

Charakter innowacji
Produkt
Problem, na który odpowiada innowacja

Uczniom szkół ponadgimnazjalnych brakuje umiejętności interpretowania trendów gospodarczych i technologicznych. Ich wybory edukacyjne (dotyczące np. kierunku studiów) oraz zawodowe odznaczają się często brakiem umiejętności przewidywania zmian na rynku pracy..

Jak działa innowacja?

Celem MARKETWju jest poznawanie trendów gospodarczych i tendencji na rynku pracy przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych, dzięki czemu będą oni lepiej przygotowani do budowania ścieżki kariery. Innowacja łączy ze sobą elementy grywalizacji, narzędzia on-line i treści merytoryczne, dzięki czemu jest atrakcyjna dla młodych ludzi. Ma formę gry edukacyjnej, a zadaniem użytkownika jest wykonanie zbioru zadań/wyzwań w wyznaczonym czasie. Odnoszą się one do ważnych sfer gospodarki, które związane są ze zmianami na światowym rynku. Prezentują także treści, które powinny być znane młodzieży wchodzącej na rynek pracy. Udział w grze ma na celu wzbudzić zainteresowanie tym, co dzieje się m.in. w obszarze technologii czy zawodach przyszłości i wzmocnić w graczach umiejętność rozumienia tych zjawisk.

Komu służy innowacja?

Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych.

Kto może wdrażać innowację?
  • Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych;

  • nauczyciele w szkołach ponadgimnazjalnych, szczególnie nauczyciele podstaw przedsiębiorczości;

  • doradcy zawodowi.

Miejsce testowania innowacji
Kilka szkół ponadgimnazjalnych na terenie Województwa Lubelskiego
Produkty powstałe w wyniku testowania

W wyniku testowania innowacji dopracowane zostały:

  • mechanizm grywalizacji (mechanika, narzędzie online, startowy pakiet zadań);

  • platforma internetowa www.marketwju.pl (nieaktywna).

Rezultaty osiągnięte w wyniku testowania
Dzięki grze edukacyjnej młode osoby wchodzące na rynek pracy mogły poznać rynek pracy i zdobyć wiedzę na temat najważniejszych informacji dotyczących gospodarki.
Ocena skuteczności innowacji
Zdecydowanie pozytywna
Czy innowacja została wybrana do upowszechniania?
Tak

Jak wdrożyć innowację?

Kto jest niezbędny do wdrożenia innowacji?
  • Uczeń szkoły ponadgimnazjalnej, który potrafi obsługiwać aplikację on-line;

  • nauczyciele w szkołach ponadgimnazjalnych, doradcy zawodowi.

Co jest niezbędne do wdrożenia innowacji?
  • Funkcjonowanie aplikacji on-line;

  • narzędzia merytoryczne aktualizujące ekspercką wiedzę na temat światowego rynku pracy.

Chcesz się dowiedzieć więcej o innowacji? Napisz do nas!

Please fill out this field

Please fill out this field

Please fill out this field

Please fill out this field

Wysyłanie...

Twoja wiadomość została wysłana.

Niestety wystąpił błąd podczas wysyłki. Spróbuj jeszcze raz lub skontaktuj się z nami.

Skip to content