Fundusze UE
RP
UE

Wstecz Widzialnik Artystki

Publikacja dla absolwentek kierunków artystycznych opisująca zagadnienia dotyczące budowania marki osobistej, autoprezentacji i marketingu
Zdjęcie Widzialnik Artystki

Kategorie

Kto za tym stoi?

Typ innowatora
Grupa nieformalna
Instytucja wspierająca rozwój innowacji
string(3) "491" string(36) "0acb9511-4390-4ded-b80c-674176fec277"
Transfer HUB [2019-2023]

O innowacji

Charakter innowacji
Produkt
Problem, na który odpowiada innowacja
  • Brak poczucia sensu budowania swojej kariery w branży kreatywno-artystycznej wśród młodych absolwentek kierunków artystycznych;

  • brak znajomości współczesnego rynku pracy;

  • brak ścieżek wejścia do zawodu artystki;

  • brak dofinansowania działań twórczyń;

  • brak umiejętności budowania marki osobistej wśród artystek;

  • brak równouprawnienia w branży kreatywno-artystycznej;

  • trudne warunki na rynku pracy, z którymi mierzą się młode artystki szukające zatrudnienia i rozwijające własną działalność w sektorze kreatywnym.

Jak działa innowacja?

Innowacja polega na wykorzystaniu workbooka, w którym twórczynie oferują ćwiczenia i narzędzia do samodzielnego przeprowadzenia procesu rozwojowego. Materiał jest podzielony na cztery główne części:

  • „Jak ja siebie widzę?”;

  • „Jak chcę być widziana?”;

  • „Gdzie i z kim chcę być widziana?”;

  • „Moje rzeczy, które widać”

Workbook pomaga młodym absolwentkom kierunków artystycznym w rozwinięciu marki osobistej, w znalezieniu swojego miejsca na rynku pracy oraz w kontrolowaniu swojej ścieżki kariery.

Komu służy innowacja?

Innowacja służy absolwentkom studiów artystycznych.

Kto może wdrażać innowację?
  • Osoby prywatne;

  • fundacje i organizacje zajmujące się wsparciem debiutujących artystów/artystek;

  • osoby pracujące na uczelniach;

  • edukatorzy/edukatorki;

  • doradcy zawodowi/doradczynie zawodowe;

  • biura karier na uczelniach artystycznych.

Produkty powstałe w wyniku testowania

Produktem powstałym w wyniku testowania jest publikacja „Widzialnik Artystki”, w której autorki zamieściły ćwiczenia pomocne w stworzeniu marki osobistej, a także sprawdzone i przetestowane narzędzia i dobre praktyki z zakresu autoprezentacji i marketingu dla absolwentek kierunków artystycznych.

Rezultaty osiągnięte w wyniku testowania
  • Poszerzona wiedza o rynku zawodowym;

  • pomoc w kreowaniu własnego wizerunku osobistego;

  • pomoc w wejściu na rynek pracy;

  • podniesienie pewności siebie;

  • redukcja nierówności płciowych w sektorze kreatywno-artystycznym.

Jak wdrożyć innowację?

Kto jest niezbędny do wdrożenia innowacji?

Niezbędne do wdrożenia innowacji są studentki i absolwentki kierunków artystycznych debiutujące na rynku pracy.

Co jest niezbędne do wdrożenia innowacji?

Niezbędny do wdrożenia innowacji jest notes/zeszyt, w którym użytkowniczki będą wypełniać ćwiczenia, a także urządzenie elektroniczne pozwalające wyświetlić publikację w wersji elektronicznej.

Chcesz się dowiedzieć więcej o innowacji? Napisz do nas!

Please fill out this field

Please fill out this field

Please fill out this field

Please fill out this field

Wysyłanie...

Twoja wiadomość została wysłana.

Niestety wystąpił błąd podczas wysyłki. Spróbuj jeszcze raz lub skontaktuj się z nami.

Skip to content