Regulamin rekrutacji 2. edycji Wydziału Innowacji

napis You are invited

Grupa docelowa:

Wydział Innowacji jest adresowany do Innowatorek i Innowatorów społecznych. Za takie osoby uważamy każdego, kto tworzył, współtworzył lub tworzy albo współtworzy nowatorskie działanie, którego głównym i zamierzonym skutkiem jest zaspokajanie prawdziwej potrzeby społecznej lub walka z realnym problemem społecznym.

 

Warunki uczestnictwa

  1. Wydział Innowacji to spójna całość, dlatego poza bardzo wyjątkowymi sytuacjami losowymi uczestnicy i uczestniczki są zobowiązani do udziału we wszystkich trzech zjazdach.
  2. Udział w Wydziale Innowacji jest bezpłatny dla jego uczestników i uczestniczek, pokrywamy koszty związane z dojazdem na zjazdy, wyżywieniem i noclegiem podczas zjazdów.
  3. W 2. edycji Wydziału nie mogą uczestniczyć absolwentki i absolwenci 1. edycji Wydziału, która odbyła się w 2023 r.

 

Przebieg naboru:

  1. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest warunkiem udziału w rekrutacji, ale nie gwarantuje przyjęcia. O przyjęciu nie decyduje kolejność zgłoszeń.
  2. Uczestnicy i uczestniczki Wydziału Innowacji zostaną wybrani według następujących kryteriów:
  • dotychczasowe doświadczenie w realizacji innowacji społecznych,
  • jasna wizja własnego rozwoju i związanych z tym potrzeb edukacyjnych,
  • wysoka motywacja do dalszych działań i potencjał wykorzystania Wydziału,
  • gotowość do pracy w grupie i wymiany doświadczeń,
  • deklaracja udziału we wszystkich zjazdach Wydziału.
  1. Wyboru osób zakwalifikowanych do rozmów rekrutacyjnych na podstawie nadesłanych formularzy zgłoszeń dokona wewnętrzna komisja złożona z pracowników Fundacji Stocznia, organizującej Wydział Innowacji.
  2. Do drugiego – ostatniego – etapu rekrutacji wybranych zostanie maksymalnie 35 osób, które zostaną zaproszone na spotkania rekrutacyjne odbywające się w formule online.
  3. Spotkania online w ramach drugiego etapu będą prowadzone przez wewnętrzną komisję, o której mowa w punkcie 3. Każde spotkanie potrwa ok. 30 minut.
  4. Ostatecznego wyboru uczestniczek i uczestników dokona wyżej wymieniona komisja po przedyskutowaniu każdej kandydatury. Komisja może zdecydować o stworzeniu listy rezerwowej.
  5. Oceny dokonane przez członkinie komisji w ramach pierwszego i drugiego etapu rekrutacji zostaną ujęte w zbiorczym podsumowaniu.
  6. Od wyniku rekrutacji nie przysługuje odwołanie.

 


Przejdź do treści