Wstecz Matematyka 3 i ¾
Kategorie
O innowacji
Innowacja umożliwiła opracowanie kompleksowego materiału usprawniającego nauczanie matematyki dzieci w spektrum autyzmu oraz narzędziownik dla nauczycieli i rodziców, który umożliwia samodzielne tworzenie materiałów do nauczania matematyki w odpowiedzi na indywidualne potrzeby i problemy dziecka.
Dzieci w spektrum autyzmu kończące trzecią klasę szkoły podstawowej.
Grupy lub organizacje pozarządowe zrzeszające dzieci w edukacji domowej;
szkoły ogólnodostępne, w których materiały będą wykorzystywane podczas zajęć z matematyki, zajęć rewalidacyjnych lub wyrównawczych;
rodzice samodzielnie uczący swoje dzieci w domu (w ramach edukacji domowej, nauczania indywidualnego lub pracujący z dzieckiem, które wymaga dodatkowego wsparcia).
Efektywna metodyka nauczania matematyki w klasach 1–3;
zeszyt ćwiczeń „Matematyka 3 i 3/4″.
Poprzez zastosowanie innowacji udało się uzyskać większą efektywność nauczania matematyki wśród dzieci ze spektrum autyzmu. Wyraźnie poprawiły się ich kompetencje oraz zrozumienie przedmiotu, a samo nastawienie do matematyki uległo zmianie na bardziej pozytywne.
Jak wdrożyć innowację?
Nauczyciele matematyki;
dzieci ze wskazanej grupy wiekowej.
Pomoce naukowe do nauczania matematyki;
zeszyt ćwiczeń.
Kto za tym stoi?
Tel.: +48 508 327 143;
E-mail: kontakt@fundacjafree.org.pl;
Strona: www.fundacjafree.org.pl;
Adres korespondencyjny: ul. Krapkowicka 10, 45-715 Opole.
Pliki do pobrania
Materiały wideo
Inne linki
Chcesz się dowiedzieć więcej o innowacji? Napisz do nas!
Zapytaj o szczegóły, poproś o dodatkowe pliki albo podziel się swoim pomysłami lub uwagami. Nie obiecujemy, że zawsze będziemy mogli pomóc, ale na pewno spróbujemy.