Fundusze UE
RP
UE

Wstecz Math Time

Nauka matematyki w języku angielskim dla szkół podstawowych
Zdjęcie Math Time

Kategorie

O innowacji

Charakter innowacji
Produkt
Problem, na który odpowiada innowacja
  • Monotonna forma nauki matematyki w szkołach;

  • brak skoncentrowanego źródła materiałów;

  • brak materiałów edukacyjnych dostosowanych do wymogów podstawy programowej w nauczaniu dwujęzycznym matematyki w szkole podstawowej;

  • potrzeba urozmaiconej i angażującej formy nauczania.

Jak działa innowacja?

Aplikacja jest przydatnym narzędziem dla nauczycieli, którzy w jednym miejscu mają grafiki z przydatnym słownictwem, zadania interaktywne oraz zadania matematyczne w języku angielskim dostosowane do polskiej podstawy programowej.

Komu służy innowacja?
  • Uczniowie klas dwujęzycznych szkół podstawowych z rozszerzonym językiem angielskim;

  • uczniowie pracujący w myśl kształtowania kompetencji językowych na różnych przedmiotach (bezpośredni odbiorcy innowacji).

Kto może wdrażać innowację?
  • Szkoły dwujęzyczne;

  • nauczyciele/nauczycielki języka angielskiego;

  • fundacje i stowarzyszenia zajmujące się edukacją dwujęzyczną.

Produkty powstałe w wyniku testowania
  • Aplikacja do generowania kart pracy, zawierająca zbiór zadań matematycznych w języku angielskim.

Rezultaty osiągnięte w wyniku testowania
  • Poszerzenie zasobu słownictwa matematycznego u uczniów w klasach dwujęzycznych;

  • urozmaicenie lekcji i sposobu nauki;

  • opracowanie innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych wspierających nauczycieli/nauczycielki.

Jak wdrożyć innowację?

Kto jest niezbędny do wdrożenia innowacji?
  • Nauczyciele/nauczycielki;

  • uczniowie/uczennice.

Co jest niezbędne do wdrożenia innowacji?
  • Dostęp do Internetu;

  • wydruk materiałów edukacyjnych;

  • komputer;

  • rzutnik.

Kto za tym stoi?

Typ innowatora
Grupa nieformalna
Instytucja wspierająca rozwój innowacji
string(3) "491" string(36) "81eab403-d61e-4ddc-bcb5-d22ba9adfde4"
POPOJUTRZE 2.0 [2019-2023]

Pliki do pobrania

Jeśli nie zaznaczono inaczej, materiały na stronie udostępniane są na licencji Creative Commons Attribution 4.0 License, a kod i oprogramowani na licencji GNU General Public License v.3. Więcej informacji w Regulaminie.

Chcesz się dowiedzieć więcej o innowacji? Napisz do nas!

Please fill out this field

Please fill out this field

Please fill out this field

Please fill out this field

Please fill out this field

Wysyłanie...

Twoja wiadomość została wysłana.

Niestety wystąpił błąd podczas wysyłki. Spróbuj jeszcze raz lub skontaktuj się z nami.

Skip to content