Zaprojektować niewidzialne – radości i wyzwania związane z tworzeniem innowacji w usługach społecznych
- Kiedy:22 września (czwartek) godz. 11:50-13:20
- Prowadzenie:Katarzyna Trzaska
Fundacja Fundusz Współpracy, Śląska Przestrzeń Innowacji - Sala:Warszawa
O czym?
W przeciwieństwie do produktu, usługa zazwyczaj jest czymś niematerialnym i dlatego też jej projektowanie może dostarczyć wiele trudności, ale i ekscytacji. Celem naszego spotkania jest wymiana doświadczeń i inspiracji. Postaramy się poszukać odpowiedzi na następujące pytania:
- Czy projektowanie usług jest trudniejsze niż projektowanie produktów?
- Czym projektowanie usług społecznych różni się od projektowania usług biznesowych?
- Czy usługa wymaga projektu i jak wytłumaczyć usługę?
- Co budzi radość a co rodzi wyzwanie w tworzeniu innowacyjnych usług?
- Jakie narzędzia mogą nam pomóc?
Przejdziemy też szybko przez skróconą ścieżkę projektanta usługi i sprawdzimy, w którym miejscu Hype cycle of innovations jesteśmy.
Gartner Hype Cycle, źródło: https://www.bmc.com/blogs/gartner-hype-cycle/
Prowadzenie:
-
Katarzyna Trzaska
Polityczka społeczna i projektantka usług związana z sektorem pozarządowym od 2011 roku. Koordynatorka i mentorka procesów service design w Inkubatorze innowacji społecznych www.slaska.przestrzeninnowacji.pl. Brała udział we wdrażaniu ogólnopolskich i regionalnych programów grantowych oraz projektów innowacyjnych.