Wstecz Specjalnie funkcjonalnie
 
							Kategorie
O innowacji
Brak wystarczająco dostępnych narzędzi ułatwiających naukę i monitorowanie postępów uczniów w zdobywaniu fundamentalnych umiejętności życiowych, które są istotne dla funkcjonowania rodzin i dzieci. Problem ten dotyczy także nauczycieli, którzy korzystają z tej innowacji w swojej pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz samych dzieci.
Innowacja wykorzystuje opracowane w Stanach materiały, wprowadzając do szkół nową metodę pracy z uczniami. Powstał specjalny podręcznik dla nauczycieli, który umożliwia im implementację tych technik.
- Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; 
- uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym. 
- Nauczyciele; 
- pedagodzy specjalni; 
- edukatorzy; 
- logopedzi; 
- terapeuci zajęciowi; 
- fizjoterapeuci; 
- dyrektorzy placówek edukacyjnych. 
- Kwestionariusz; 
- instruktaż; 
- raport postępów; 
- podręcznik. 
- Spersonalizowana edukacja; 
- wzrost efektywności kształcenia; 
- poprawa jakości życia uczniów. 
Jak wdrożyć innowację?
- Pedagodzy specjalni; 
- nauczyciele; 
- uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną. 
- Przeszkolenie nauczycieli w obszarze korzystania z narzędzi opracowanych przez innowatorki. 
Kto za tym stoi?
Pliki do pobrania
Materiały wideo
Chcesz się dowiedzieć więcej o innowacji? Napisz do nas!
Zapytaj o szczegóły, poproś o dodatkowe pliki albo podziel się swoim pomysłami lub uwagami. Nie obiecujemy, że zawsze będziemy mogli pomóc, ale na pewno spróbujemy.