Masz szczęście - gra towarzyska Gra dla seniorów ucząca asertywności i umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
Merkury – symulator kiosków samoobsługowych Celem innowacji jest stworzenie internetowej platformy zapewniającej dostęp do symulatorów urządzeń samoobsługowych, które funkcjonują w przestrzeni publicznej (np. bankomatów, parkomatów, biletomatów, kas samoobsługowych).
Głuchy czytelnik w bibliotece – przewodnik w PJM Celem innowacji jest przygotowanie publikacji dla osób g/Głuchych, przedstawiającej możliwości, które oferują biblioteki
Wykorzystanie druku 3D w tworzeniu zabawek dla dzieci niewidomych Stworzenie zabawek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku
Wykorzystany Potencjał Zachęcanie pracodawców do zatrudniania osób z niepełnosprawnością (zmiana przekonań, dobre praktyki, narzędzia do rekrutacji, wsparcie).
Pole namiotowe dla osób z niepełnosprawnościami Stworzenie modelu pola namiotowego przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w celu zwiększenia dostępności miejsc wypoczynkowych