Luka kompetencyjna Badanie rozbieżności pomiędzy programem nauczania a potrzebnymi kompetencjami w realnym środowisku pracy w trakcie odbywania staży/praktyk studenckich
MARKETWju Gra edukacyjna przygotowująca młodzież do wejścia na rynek pracy i świadomego budowania ścieżki kariery.
Aktywizacji zawodowa młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną Stworzenie mechanizmów przejścia osób z niepełnosprawnością intelektualną z etapu edukacji na rynek pracy.
ProGRAMowanie w MINECRAFT Program nauczania programowania na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych
Projekt da Vinci Interdyscyplinarne scenariusze wykorzystujące oprogramowanie Minecraft do rozwoju kompetencji przyszłości
Reorientacja zawodowa sportsmenek Przewodnik wspierający sportsmenki zmieniające ścieżkę kariery w odkrywaniu swoich predyspozycji, umiejętności i zainteresowań poza sportem
RównoWAŻNI Budowanie relacji między młodzieżą z pieczy zastępczej i osobami w wieku przedemerytalnym oraz aktywizacja zawodowa obu grup