Animator więzi Wprowadzenie do placówek opieki długoterminowej animatora więzi, który będzie dodatkowym wsparciem i towarzystwem dla seniora, a także ułatwi komunikację między pacjentami, odwiedzającymi i personelem.
Bajeczne ZOO Ścieżka edukacyjna w ZOO jako udźwiękowiona przestrzeń publiczna dla dzieci z niepełnosprawnością wzroku
Dotyk Muzyki Pomysł na innowację powstał w odpowiedzi na problem wykluczenia osób z dysfunkcją wzroku z możliwości rozwoju artystycznego
Dziewczyny rządzą Gra wzmacnia role liderskie, dokonywanie wyborów, zachęca do podejmowania działania. W trakcie rozgrywki graczki i gracze przyjmują role członków i członkiń rady miasta
HEAR-IT Innowacja wspierająca aktywizację zawodową osób g/Głuchych poprzez udostępnienie im materiałów edukacyjnych z zakresu IT
Inkluzywny program opieki nad dziećmi z alergiami w przedszkolach Warsztaty przeznaczone dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i przedszkolaków, mające na celu przygotowanie ich do pracy/zabawy z dzieckiem o silnej alergii pokarmowej oraz zmniejszenie ryzyka wykluczenia społecznego
Językowy Spacer Wirtualny Celem innowacji jest stworzenie rozwiązania wspomagającego naukę komunikacji dzieci niesłyszących i słabosłyszących po 5 roku życia
Merkury – symulator kiosków samoobsługowych Celem innowacji jest stworzenie internetowej platformy zapewniającej dostęp do symulatorów urządzeń samoobsługowych, które funkcjonują w przestrzeni publicznej (np. bankomatów, parkomatów, biletomatów, kas samoobsługowych).