Hop Hop - mobilny plac zabaw Mobilny „plac zabaw” wspomagający domową rehabilitację dzieci z niepełnosprawnościami ruchowymi
Wykorzystanie druku 3D w tworzeniu zabawek dla dzieci niewidomych Zabawki edukacyjne dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku
Wsparcie imprez masowych dla osób z niepełnosprawnością wzroku Modułowe maty naprowadzające tworzące drogi bezpiecznego poruszania się na koncertach, festiwalach oraz wewnątrz budynków
Zakupy na jednym wózku z dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową - LEKABEL Nakładka na wózek zakupowy stabilizująca pozycję dziecka z niepełnosprawnością ruchową
Gra o zdrowie Terapeutyczna gra planszowa, która wspiera proces aktywizacji zawodowej osób po kryzysach psychicznych i z problemami zdrowia psychicznego
Kurs na relacje Platforma internetowa zawierająca materiały skierowane do nauczycieli, dyrektorów szkół i rodziców
Godziny Rozwoju, czyli jak zmienić nastawienie i uczyć (się) skutecznie Program wspierania wewnętrznej motywacji i efektywnej nauki u uczniów
Wolne. Nie pozwalam Klasowa gra symulacyjna „Wolne. Nie pozwalam”, która będzie wspierać uczniów w nauce historii i WOS-u
Laboratorium Design Thinking Narzędzia wspierające studentów w rozwijaniu kompetencji społecznych metodą design thinking
RozegGRAj dobrą lekcję Scenariusz zajęć nakierowanych na rozwijanie przedsiębiorczości wśród uczniów szkół ponadpodstawowych
Outdoor Education PO POLSKU Model funkcjonowania nauki w terenie w programie nauczania szkół i przedszkoli
ProGRAMowanie w MINECRAFT Program nauczania programowania na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych
Projekt da Vinci Interdyscyplinarne scenariusze wykorzystujące oprogramowanie Minecraft do rozwoju kompetencji przyszłości
EduEnglish WINdow Opener Kurs do nauki branżowo-edukacyjnego języka angielskiego przeznaczony dla nauczycieli oraz studentów kierunków pedagogicznych
Walking futbol – podręcznik dla trenerów Manual przeprowadzający kluby sportowe przez proces wdrażania walking futbolu dla seniorów o ograniczonej mobilności i/lub percepcji
Test Leksyka PJM-PL Aplikacja internetowa określająca poziom znajomości słów w języku polskim oraz PJM
Blue Sea Eye Urządzenie nawigacyjne połączone z aplikacją, które umożliwi osobom z dysfunkcją wzroku samodzielne sterowanie jednostką pływającą
Pacjent PRO Aplikacja, która pomoże pacjentom funkcjonować na oddziale ogólnopsychiatrycznym, obniżając poziom niepokoju i poprawiając samopoczucie
Zdobądź swoje szczyty Górski przewodnik multimedialny po szlakach turystycznych z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Głucha ankieta Wtyczka pozwalająca na odpowiadanie w PJM na ankiety internetowego serwisu ankietowego
Pełnia zdrowia Narzędzie edukacyjne, które wyposaża osoby z niepełnosprawnością intelektualną w umiejętności niezbędne do korzystania z usług medycznych
Turystyka górska/wspinaczka dostępna dla wszystkich Nowe metody i formy współpracy w zakresie wspinaczki wysokogórskiej, ściankowej i skałkowej z udziałem osób z niepełnosprawnością wzrokową
Żeglowanie w wyobraźni – czyli sposób na „strachy na wodzie” Żeglowanie w wirtualnej rzeczywistości dla osób z niepełnosprawnością ruchową i lękiem przed wodą
Edu Gra HaHaHa Edukacyjna gra planszowa, która łączy jogę śmiechu z ćwiczeniami przygotowanymi w formie kart-fiszek