Model naturalnej asystentury Przeszkolenie pracowników urzędów pracy do kontaktu z osobami z niepełnosprawnościami.
Reagowania na zachowania seksualne OzN Materiały na temat edukacji seksualnej dla osób z niepełnosprawnościami.
Daleko zajdziesz Narzędzie, które pozwoli osobom z niepełnosprawnością na swobodniejsze poruszanie się i lepszą orientację w przestrzeni publicznej.
AAC-owy asystent Narzędzie, które pomoże osobom z niepełnosprawnościami w kontaktach z innymi ludźmi z wykorzystaniem komunikacji pozawerbalnej.
Moc stresu Gra planszowa i narzędzia, które mają pomóc w dostępie do kształcenia ustawicznego poprzez naukę radzenia sobie ze stresem.
Wirtualny Nauczyciel Platforma VR, która pomoże wchodzącym na rynek pracy osobom zdobyć nowe kompetencje zawodowe.
Zagraj o przyszłość Gra planszowa, połączona z elementami Rzeczywistości Rozszerzonej, wybranymi zasobami internetowymi oraz zadaniami w realu.
Neurorozwojownik Platforma e-learningowa, umożliwiająca osobom dorosłym poznanie własnych preferencji w przyswajaniu wiedzy oraz efektywnych, przyjaznych technik uczenia się.
YourWay Aplikacja, która pomoże osobom z dysfunkcją wzroku w poruszaniu się po przestrzeni publicznej.
Paszport życia Stworzenie bazy danych (analogowej i cyfrowej) o osobach ze sprzężonymi niepełnosprawnościami, które nie komunikują się werbalnie.
Generator Nawyków Aplikacja dla uczniów i studentów, która pozwoli im nabyć umiejętności i nawyki przydatne na rynku pracy.
Metoda Planet − inteligentny system diagnozy profilu kompetencyjnego Narzędzie cyfrowe diagnozujące kompetencje pracowników.
Szkolenie Collective Intelligence dla polskich przedsiębiorstw Platforma cyfrowa dla instytucji szkoleniowych oraz mikro- i małych przedsiębiorstw, która wykorzystuje metodę Kolektywnej Inteligencji.
Gra o pracę Edukacyjna gra planszowa dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, wspomagająca je w przygotowaniu się do podjęcia zatrudnienia. Gra dostępna jest w 2 wersjach.
Poszukiwacze wymarzonej pracy Program wsparcia dla uczniów ostatnich klas szkół średnich, którzy będą szukać pierwszej pracy.
MARKETWju Gra edukacyjna przygotowująca młodzież do wejścia na rynek pracy i świadomego budowania ścieżki kariery.
EASY MOVE Platforma gąsienicowa umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim po trudnym podłożu (kamienie, żwir, piasek).
INNOTEXTIL Spodnie połączone z aplikacją, wspierające rehabilitację osoby starszej podczas aktywności poza domem.
Czułość Zeszyt rozwiązań architektonicznych i projektowych zgodnych ze standardami dostępności dla właścicieli miejsc publicznych (kawiarni, barów itp.).