Model naturalnej asystentury Przeszkolenie pracowników urzędów pracy do kontaktu z osobami z niepełnosprawnościami.
Reagowania na zachowania seksualne OzN Materiały na temat edukacji seksualnej dla osób z niepełnosprawnościami.
Daleko zajdziesz Narzędzie, które pozwoli osobom z niepełnosprawnością na swobodniejsze poruszanie się i lepszą orientację w przestrzeni publicznej.
AAC-owy asystent Narzędzie, które pomoże osobom z niepełnosprawnościami w kontaktach z innymi ludźmi z wykorzystaniem komunikacji pozawerbalnej.
Moc stresu Gra planszowa i narzędzia, które mają pomóc w dostępie do kształcenia ustawicznego poprzez naukę radzenia sobie ze stresem.
Wirtualny Nauczyciel Platforma VR, która pomoże wchodzącym na rynek pracy osobom zdobyć nowe kompetencje zawodowe.
Zagraj o przyszłość Gra planszowa, połączona z elementami Rzeczywistości Rozszerzonej, wybranymi zasobami internetowymi oraz zadaniami w realu.
Neurorozwojownik Platforma e-learningowa, umożliwiająca osobom dorosłym poznanie własnych preferencji w przyswajaniu wiedzy oraz efektywnych, przyjaznych technik uczenia się.
YourWay Aplikacja, która pomoże osobom z dysfunkcją wzroku w poruszaniu się po przestrzeni publicznej.
Paszport życia Stworzenie bazy danych (analogowej i cyfrowej) o osobach ze sprzężonymi niepełnosprawnościami, które nie komunikują się werbalnie.
Generator Nawyków Aplikacja dla uczniów i studentów, która pozwoli im nabyć umiejętności i nawyki przydatne na rynku pracy.
Metoda Planet − inteligentny system diagnozy profilu kompetencyjnego Narzędzie cyfrowe diagnozujące kompetencje pracowników.
Szkolenie Collective Intelligence dla polskich przedsiębiorstw Platforma cyfrowa dla instytucji szkoleniowych oraz mikro- i małych przedsiębiorstw, która wykorzystuje metodę Kolektywnej Inteligencji.
Gra o pracę Edukacyjna gra planszowa dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, wspomagająca je w przygotowaniu się do podjęcia zatrudnienia. Gra dostępna jest w 2 wersjach.
Poszukiwacze wymarzonej pracy Program wsparcia dla uczniów ostatnich klas szkół średnich, którzy będą szukać pierwszej pracy.
MARKETWju Gra edukacyjna przygotowująca młodzież do wejścia na rynek pracy i świadomego budowania ścieżki kariery.
EASY MOVE Platforma gąsienicowa umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim po trudnym podłożu (kamienie, żwir, piasek).
INNOTEXTIL Spodnie połączone z aplikacją, wspierające rehabilitację osoby starszej podczas aktywności poza domem.
Czułość Zeszyt rozwiązań architektonicznych i projektowych zgodnych ze standardami dostępności dla właścicieli miejsc publicznych (kawiarni, barów itp.).
Oswajanie dorosłości Program szkoleniowy dla osób z niepełnosprawnością intelektualną dotyczący seksualności i rodzicielstwa.
Wyzwania życia Gra planszowa jako narzędzie edukacji seksualnej dla pełnoletnich uczniów szkół specjalnych.
Senior – CUDER – gra o sens życia Edukacyjna gra planszowa mająca na celu wspomóc i motywować starsze osoby zależne do dbania o zdrowie i nawiązywania nowych relacji.
NGOZ – Nawigacja głosowa osób zależnych Nawigacja głosowa dla osób niewidomych, która służy poruszaniu się po obiektach użyteczności publicznej (muzea, domy kultury, urzędy itd.).
Kształcenie postaw przedsiębiorczych uczniów Gra ucząca praktycznych umiejętności zawodowych dla uczniów techników mechanicznych.
Innowacyjny fantom szkoleniowy obrazujący atak epilepsji Warsztaty udzielania pierwszej pomocy osobom podczas napadu padaczkowego.
Zarządzanie produkcją rozproszoną w przedsiębiorstwach ekonomii społecznej zatrudniających OzN System zarządzania warsztatami oraz szkoleniami w sektorze spółdzielczym i pozarządowym, skierowany do osób z niepełnosprawnościami.
Mistrzowie są wśród nas Motywujący system zdobywania osiągnięć dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Kołdra Terapeutyczna Seniora Zaprojektowanie i wyprodukowanie kołder terapeutycznych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i preferencji seniorów trwale leżących
Torba na zakupy z mocowaniami do wózka inwalidzkiego Model torby dostosowanej do potrzeb osób poruszających się na wózkach
Książka pozwalająca zaakceptować siebie i modelująca dobre doświadczenie siebie przez dzieci KODA w rodzinach Głuchych Model wsparcia rodziców Głuchych w budowaniu relacji z dzieckiem KODA oraz udzielaniu pomocy dziecku w budowaniu tożsamości
Zabawki terapeutyczne 3D Projekty zabawek oraz scenariusze zajęć terapeutycznych dla dzieci przedwcześnie urodzonych
Sztaluga dla wszystkich! Sztaluga o specjalnej konstrukcji umożliwiającej pracę artystyczną osobom poruszających się na wózkach oraz zwiększającej ich komfort podczas tworzenia obrazów
Zin współtworzony przez osoby przebywające w ośrodku dla cudzoziemców Cykliczna publikacja gazetki (w formie zina), zawierającej m.in. świadectwa i historie osób uchodźczych
Widzialnik Artystki Publikacja dla absolwentek kierunków artystycznych opisująca zagadnienia dotyczące budowania marki osobistej, autoprezentacji i marketingu
Wsparcie imprez masowych dla osób z niepełnosprawnością wzroku Modułowe maty naprowadzające tworzące drogi bezpiecznego poruszania się na koncertach, festiwalach oraz wewnątrz budynków
Międzypokoleniowa Pracownia Pomysłów 3D Program edukacji i aktywizacji seniorów oraz budowania więzi międzypokoleniowych
HEAR-IT Innowacja wspierająca aktywizację zawodową osób g/Głuchych poprzez udostępnienie im materiałów edukacyjnych z zakresu IT
Outdoor Education PO POLSKU Model funkcjonowania nauki w terenie w programie nauczania szkół i przedszkoli
PLUSK – przenośny zestaw prysznicowy Mobilny prysznic DIY, umożliwiający osobom z niepełnosprawnościami i osobom starszym komfortowe i bezpieczne umycie się w przestrzeniach niedostosowanych do ich potrzeb
Test Leksyka PJM-PL Aplikacja internetowa określająca poziom znajomości słów w języku polskim oraz PJM