Szkolenie Collective Intelligence dla polskich przedsiębiorstw Platforma cyfrowa dla instytucji szkoleniowych oraz mikro- i małych przedsiębiorstw, która wykorzystuje metodę Kolektywnej Inteligencji.
Aktywizacji zawodowa młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną Stworzenie mechanizmów przejścia osób z niepełnosprawnością intelektualną z etapu edukacji na rynek pracy.
MARKETWju Gra edukacyjna przygotowująca młodzież do wejścia na rynek pracy i świadomego budowania ścieżki kariery.
Agro-eko-lab Wprowadzenie w szkołach rolniczych cyklu edukacyjnego o ekologicznych i tradycyjnych metodach uprawy oraz opłacalności sprzedaży bezpośredniej plonów.
Wirtualny Nauczyciel Platforma VR, która pomoże wchodzącym na rynek pracy osobom zdobyć nowe kompetencje zawodowe
Luka kompetencyjna Badanie rozbieżności pomiędzy programem nauczania a potrzebnymi kompetencjami w realnym środowisku pracy w trakcie odbywania staży/praktyk studenckich
Trampolina sukcesu! Program mentoringu, który wykorzystuje model współpracy pracodawcy ze szkołą zawodową
Generator Nawyków Aplikacja dla uczniów i studentów, która pozwoli im nabyć umiejętności i nawyki przydatne na rynku pracy
Wszystko w Twoich rękach – warsztaty konstrukcyjne Warsztaty, które pozwolą uczniom zdobyć kompetencje miękkie, które są wymagane na rynku pracy i w edukacji
RównoWAŻNI Budowanie relacji między młodzieżą z pieczy zastępczej i osobami w wieku przedemerytalnym oraz aktywizacja zawodowa obu grup
Klaster Edukacji Praktycznej Nowy model projektowania praktyki zawodowej w kilku firmach na różnych stanowiskach
Wióry lecą Kurs tapicerowania online przeznaczony dla kobiet z małych miejscowości, którego celem jest aktywizacja zawodowa
Asystent studenta z ASD Skalowanie innowacji „Tłumacz/adwokat społeczny – asystent osoby z ASD”, poprawiającej komunikację przedstawicieli uczelni wyższych z osobami z ASD
ProGRAMowanie w MINECRAFT Program nauczania programowania na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych
EduEnglish WINdow Opener Kurs do nauki branżowo-edukacyjnego języka angielskiego przeznaczony dla nauczycieli oraz studentów kierunków pedagogicznych
Projekt da Vinci Interdyscyplinarne scenariusze wykorzystujące oprogramowanie Minecraft do rozwoju kompetencji przyszłości
Reorientacja zawodowa sportsmenek Przewodnik wspierający sportsmenki zmieniające ścieżkę kariery w odkrywaniu swoich predyspozycji, umiejętności i zainteresowań poza sportem
Job TuneUp – Analiza Danych Kurs online ułatwiający uczestnikom przebranżowienie się i wejście do sektora IT