Godziny Rozwoju, czyli jak zmienić nastawienie i uczyć (się) skutecznie Program wspierania wewnętrznej motywacji i efektywnej nauki u uczniów
Wolne. Nie pozwalam Klasowa gra symulacyjna „Wolne. Nie pozwalam”, która będzie wspierać uczniów w nauce historii i WOS-u
Laboratorium Design Thinking Narzędzia wspierające studentów w rozwijaniu kompetencji społecznych metodą design thinking
RozegGRAj dobrą lekcję Scenariusz zajęć nakierowanych na rozwijanie przedsiębiorczości wśród uczniów szkół ponadpodstawowych
Outdoor Education PO POLSKU Model funkcjonowania nauki w terenie w programie nauczania szkół i przedszkoli
ProGRAMowanie w MINECRAFT Program nauczania programowania na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych
Projekt da Vinci Interdyscyplinarne scenariusze wykorzystujące oprogramowanie Minecraft do rozwoju kompetencji przyszłości
EduEnglish WINdow Opener Kurs do nauki branżowo-edukacyjnego języka angielskiego przeznaczony dla nauczycieli oraz studentów kierunków pedagogicznych
Walking futbol – podręcznik dla trenerów Manual przeprowadzający kluby sportowe przez proces wdrażania walking futbolu dla seniorów o ograniczonej mobilności i/lub percepcji
Test Leksyka PJM-PL Aplikacja internetowa określająca poziom znajomości słów w języku polskim oraz PJM
Blue Sea Eye Urządzenie nawigacyjne połączone z aplikacją, które umożliwi osobom z dysfunkcją wzroku samodzielne sterowanie jednostką pływającą
Pacjent PRO Aplikacja, która pomoże pacjentom funkcjonować na oddziale ogólnopsychiatrycznym, obniżając poziom niepokoju i poprawiając samopoczucie
Zdobądź swoje szczyty Górski przewodnik multimedialny po szlakach turystycznych z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Głucha ankieta Wtyczka pozwalająca na odpowiadanie w PJM na ankiety internetowego serwisu ankietowego
Pełnia zdrowia Narzędzie edukacyjne, które wyposaża osoby z niepełnosprawnością intelektualną w umiejętności niezbędne do korzystania z usług medycznych
Turystyka górska/wspinaczka dostępna dla wszystkich Nowe metody i formy współpracy w zakresie wspinaczki wysokogórskiej, ściankowej i skałkowej z udziałem osób z niepełnosprawnością wzrokową
Żeglowanie w wyobraźni – czyli sposób na „strachy na wodzie” Żeglowanie w wirtualnej rzeczywistości dla osób z niepełnosprawnością ruchową i lękiem przed wodą
Edu Gra HaHaHa Edukacyjna gra planszowa, która łączy jogę śmiechu z ćwiczeniami przygotowanymi w formie kart-fiszek
Językowy Spacer Wirtualny Rozwiązanie wspomagające naukę komunikacji dzieci niesłyszących i słabosłyszących po 5. roku życia
Nie będziesz sam/a w sądzie. Juniorzy seniorom Usługi asystenckie dla seniorów, którzy mają utrudniony dostęp do dochodzenia swoich praw przed sądem
Dostępny Transport Publiczny Przeniesienie aplikacji „Zaraz Jadę” - ułatwiającej osobom niewidomym korzystanie z komunikacji miejskiej - z systemu iOS na system Android
Widzialnik Artystki Publikacja dla absolwentek kierunków artystycznych opisująca zagadnienia dotyczące budowania marki osobistej, autoprezentacji i marketingu
Lokalna Sieć Samopomocy Utworzenie samopomocowej sieci wolontariuszy (Centrum Wolontariatu) wśród/dla osób z niepełnosprawnością
Model naturalnej asystentury Przeszkolenie pracowników urzędów pracy do kontaktu z osobami z niepełnosprawnościami