Wykorzystanie druku 3D w tworzeniu zabawek dla dzieci niewidomych Zabawki edukacyjne dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku
Blue Sea Eye Urządzenie nawigacyjne połączone z aplikacją, które umożliwi osobom z dysfunkcją wzroku samodzielne sterowanie jednostką pływającą
Pacjent PRO Aplikacja, która pomoże pacjentom funkcjonować na oddziale ogólnopsychiatrycznym, obniżając poziom niepokoju i poprawiając samopoczucie
Zdobądź swoje szczyty Górski przewodnik multimedialny po szlakach turystycznych z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Pełnia zdrowia Narzędzie edukacyjne, które wyposaża osoby z niepełnosprawnością intelektualną w umiejętności niezbędne do korzystania z usług medycznych
Kapsuła czasu - recepta na samotność Model zajęć warsztatowych z zakresu umiejętności cyfrowych dla seniorów, które prowadzone będą przez młodzież szkolną
Głucha ankieta Wtyczka pozwalająca na odpowiadanie w PJM na ankiety internetowego serwisu ankietowego
koMIX życiowy Terapeutyczna gra planszowa dedykowana nastoletnim wychowankom placówek opiekuńczo-wychowawczych
Model Dom – skalowanie innowacji społecznej Kompleksowe wsparcie rodzin dzieci w trakcie leczenia onkologicznego lub po przebytej chorobie onkologicznej
Asystent studenta z ASD Skalowanie innowacji „Tłumacz/adwokat społeczny – asystent osoby z ASD”, poprawiającej komunikację przedstawicieli uczelni wyższych z osobami z ASD
Kurs na relacje Platforma internetowa zawierająca materiały skierowane do nauczycieli, dyrektorów szkół i rodziców
ProGRAMowanie w MINECRAFT Program nauczania programowania na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych
Metodyka tworzenia inkluzywnych ogłoszeń o pracę Schemat pisania ogłoszeń o pracę dla osób z niepełnosprawnościami
Bajeczne ZOO Ścieżka edukacyjna w ZOO jako udźwiękowiona przestrzeń publiczna dla dzieci z niepełnosprawnością wzroku
Pole namiotowe dla osób niepełnosprawnych Model pola namiotowego przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Książka pozwalająca zaakceptować siebie i modelująca dobre doświadczenie siebie przez dzieci KODA w rodzinach Głuchych Model wsparcia rodziców Głuchych w budowaniu relacji z dzieckiem KODA oraz udzielaniu pomocy dziecku w budowaniu tożsamości
Balance Place – strefa wyciszenia w każdej szkole Model zorganizowania przestrzeni służącej wyciszeniu emocji w szkołach
Sztaluga dla wszystkich! Sztaluga o specjalnej konstrukcji umożliwiającej pracę artystyczną osobom poruszającym się na wózkach oraz zwiększającej ich komfort podczas tworzenia obrazów
Walking futbol – podręcznik dla trenerów Manual przeprowadzający kluby sportowe przez proces wdrażania walking futbolu dla seniorów o ograniczonej mobilności i/lub percepcji
Językowy Spacer Wirtualny Rozwiązanie wspomagające naukę komunikacji dzieci niesłyszących i słabosłyszących po 5. roku życia
EduEnglish WINdow Opener Kurs do nauki branżowo-edukacyjnego języka angielskiego przeznaczony dla nauczycieli oraz studentów kierunków pedagogicznych
Uważniaki Edukacja przedszkolaków w zakresie emocji oraz praktyki uważności połączona z ćwiczeniami oraz relaksacją
Projekt da Vinci Interdyscyplinarne scenariusze wykorzystujące oprogramowanie Minecraft do rozwoju kompetencji przyszłości