Moc stresu Gra planszowa i narzędzia, które mają pomóc w dostępie do kształcenia ustawicznego poprzez naukę radzenia sobie ze stresem.
Wirtualny Nauczyciel Platforma VR, która pomoże wchodzącym na rynek pracy osobom zdobyć nowe kompetencje zawodowe.
Zagraj o przyszłość Gra planszowa, połączona z elementami Rzeczywistości Rozszerzonej, wybranymi zasobami internetowymi oraz zadaniami w realu.
Neurorozwojownik Platforma e-learningowa, umożliwiająca osobom dorosłym poznanie własnych preferencji w przyswajaniu wiedzy oraz efektywnych, przyjaznych technik uczenia się.
Balanser Narzędzia, które nauczą pracujących zachowywać równowagę pomiędzy życiem osobistym i zawodowym.
Akcelerator Innowacji Kompleksowy model tworzenia innowacji i nauki myślenia projektowego, dedykowany pracownikom mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw.
Luka kompetencyjna Badanie rozbieżności pomiędzy programem nauczania a potrzebnymi kompetencjami w realnym środowisku pracy w trakcie odbywania staży/praktyk studenckich.
Trampolina sukcesu! Program mentoringu, który wykorzystuje model współpracy pracodawcy ze szkołą zawodową.
Generator Nawyków Aplikacja dla uczniów i studentów, która pozwoli im nabyć umiejętności i nawyki przydatne na rynku pracy.
Wszystko w Twoich rękach – warsztaty konstrukcyjne Warsztaty, które pozwolą uczniom zdobyć kompetencje miękkie, które są wymagane na rynku pracy i w edukacji.
Program edukacji inspirowany FIRST Robotics Competition Opracowanie modelu edukacji i aktywizacji zawodowej uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów poprzez udział w programie inspirowanym FIRST Robotics Competition.
Teatr rynku pracy Doradztwo zawodowe w formie teatralnej, wspierające studentów w wejściu na rynek pracy.
Urząd w prostym stylu Metoda szkolenia urzędników w zakresie komunikacji pisemnej na linii urzędnik-interesant.
Metoda Planet − inteligentny system diagnozy profilu kompetencyjnego Narzędzie cyfrowe diagnozujące kompetencje pracowników.
Szkolenie Collective Intelligence dla polskich przedsiębiorstw Platforma cyfrowa dla instytucji szkoleniowych oraz mikro- i małych przedsiębiorstw, która wykorzystuje metodę Kolektywnej Inteligencji.
Platforma Integracja – LEARN-DO-USE Platforma integracyjna dla studentów zagranicznych i polskich pracodawców.
Poszukiwacze wymarzonej pracy Program wsparcia dla uczniów ostatnich klas szkół średnich, którzy będą szukać pierwszej pracy.
Aktywizacji zawodowa młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną Stworzenie mechanizmów przejścia osób z niepełnosprawnością intelektualną z etapu edukacji na rynek pracy.
Teatr jako narzędzie wspierające proces rekrutacji Warsztaty artystyczne dla studentów (jak dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej, ćwiczenie kompetencji miękkich).
Wypromuj siebie Film tworzony przez uczniów ostatnich lat szkół ponadgimnazjalnych na temat lokalnego rynku pracy.
MARKETWju Gra edukacyjna przygotowująca młodzież do wejścia na rynek pracy i świadomego budowania ścieżki kariery.
Szkoła Społecznej Uważności Warsztaty w ramach "Szkoły Społecznej Uważności" kierowane do osób wchodzących na rynek pracy.
Kształcenie postaw przedsiębiorczych uczniów Gra ucząca praktycznych umiejętności zawodowych dla uczniów techników mechanicznych.
Dotyk Muzyki Pomysł na innowację powstał w odpowiedzi na problem wykluczenia osób z dysfunkcją wzroku z możliwości rozwoju artystycznego
Dziewczyny rządzą Gra wzmacnia role liderskie, dokonywanie wyborów, zachęca do podejmowania działania. W trakcie rozgrywki graczki i gracze przyjmują role członków i członkiń rady miasta
outdoor education PO POLSKU Model funkcjonowania nauki w terenie w programie nauczania szkół i przedszkoli
Kulturalnie o finansach Kursy online dla osób dorosłych z małych miast obejmujące zarządzanie finansami osobistymi.