Poszukiwacze wymarzonej pracy Program wsparcia dla uczniów ostatnich klas szkół średnich, którzy będą szukać pierwszej pracy.
MARKETWju Gra edukacyjna przygotowująca młodzież do wejścia na rynek pracy i świadomego budowania ścieżki kariery.
Szkoła Społecznej Uważności Warsztaty w ramach "Szkoły Społecznej Uważności" kierowane do osób wchodzących na rynek pracy.
ZAwodowe ZAprzyjaźnianie Wspieranie w aktywizacji zawodowej kobiet z Zespołem Aspergera przez kobietę z Zespołem Aspergera aktywną zawodowo.
Agro-eko-lab Wprowadzenie w szkołach rolniczych cyklu edukacyjnego o ekologicznych i tradycyjnych metodach uprawy oraz opłacalności sprzedaży bezpośredniej plonów.
Model Dom Rozwiązania, które przyczynią się do podniesienia kompetencji opiekunów w zakresie ograniczania negatywnych skutków choroby nowotworowej u ich dzieci.
Wypromuj siebie Film na temat lokalnego rynku pracy tworzony przez uczniów ostatnich lat szkół ponadgimnazjalnych
RównoWAŻNI Budowanie relacji między młodzieżą z pieczy zastępczej i osobami w wieku przedemerytalnym oraz aktywizacja zawodowa obu grup
Scenariusze Przyszłości Warsztaty pedagogiczno-teatralne w szkołach wspierające krytyczne myślenie młodych osób
Patryk i Kropka - opowiadania łatwe do czytania i rozumienia dla młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną Publikacja, która pomoże młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną lepiej zrozumieć własne emocje
Wielozmysłowy Słownik Sztuki Gra planszowa dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku, która służy edukacji artystycznej
Zabawki terapeutyczne 3D Projekty zabawek oraz scenariusze zajęć terapeutycznych dla dzieci przedwcześnie urodzonych
Test Leksyka PJM-PL Aplikacja internetowa określająca poziom znajomości słów w języku polskim oraz PJM (polskim języku migowym)
Hop Hop - mobilny plac zabaw Mobilny plac zabaw wspomagający domową rehabilitację dzieci z niepełnosprawnościami ruchowymi
Zakupy na jednym wózku z dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową - LEKABEL Nakładka na wózek zakupowy stabilizująca pozycję dziecka z niepełnosprawnością ruchową
Romski w obrazkach Audiowizualny, interaktywny słownik ułatwiający dzieciom romskim pochodzenia rumuńskiego zrozumienie języka polskiego
ARBUZ mobilny, uniwersalny Mobilne studio audio-video pozwalające na przeprowadzenie cyklu zajęć muzycznych i filmowych dla imigrantów
Wykorzystanie druku 3D w tworzeniu zabawek dla dzieci niewidomych Zabawki edukacyjne dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku
Kapsuła czasu - recepta na samotność Model zajęć warsztatowych z zakresu umiejętności cyfrowych dla seniorów, które prowadzone będą przez młodzież szkolną
koMIX życiowy Terapeutyczna gra planszowa dedykowana nastoletnim wychowankom placówek opiekuńczo-wychowawczych
Kurs na relacje Platforma internetowa zawierająca materiały skierowane do nauczycieli, dyrektorów szkół i rodziców
ProGRAMowanie w MINECRAFT Program nauczania programowania na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych
Bajeczne ZOO Ścieżka edukacyjna w ZOO jako udźwiękowiona przestrzeń publiczna dla dzieci z niepełnosprawnością wzroku
Książka pozwalająca zaakceptować siebie i modelująca dobre doświadczenie siebie przez dzieci KODA w rodzinach Głuchych Model wsparcia rodziców Głuchych w budowaniu relacji z dzieckiem KODA oraz udzielaniu pomocy dziecku w budowaniu tożsamości
Balance Place – strefa wyciszenia w każdej szkole Model zorganizowania przestrzeni służącej wyciszeniu emocji w szkołach
Językowy Spacer Wirtualny Rozwiązanie wspomagające naukę komunikacji dzieci niesłyszących i słabosłyszących po 5. roku życia
Uważniaki Edukacja przedszkolaków w zakresie emocji oraz praktyki uważności połączona z ćwiczeniami oraz relaksacją
Projekt da Vinci Interdyscyplinarne scenariusze wykorzystujące oprogramowanie Minecraft do rozwoju kompetencji przyszłości
Inkluzywny program opieki nad dziećmi z alergiami w przedszkolach Warsztaty przeznaczone dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i przedszkolaków
Rodzina adopcyjna dorasta – model wsparcia dla rodziców adopcyjnych wychowujących dzieci w wieku nastoletnim Model wsparcia rodziny adopcyjnej w postaci kart obszarów zmiany, które będą wspomagać pracę własną rodziców adopcyjnych wychowujących dzieci w wieku nastoletnim
PoMOSty Model pracy zespołowej młodzieży MOS, który uczy ich aktywności w ramach budżetu partycypacyjnego
Reorientacja zawodowa sportsmenek Przewodnik wspierający sportsmenki zmieniające ścieżkę kariery w odkrywaniu swoich predyspozycji, umiejętności i zainteresowań poza sportem
Żeglowanie w wyobraźni – czyli sposób na „strachy na wodzie” Żeglowanie w wirtualnej rzeczywistości dla osób z niepełnosprawnością ruchową i lękiem przed wodą
Szachy z wyobraźnią Kompleksowy program nauki gry w szachy metodą pamięciową dla dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu
Regenerujemy muzyczne wspomnienia Integracja seniorów poprzez wykorzystanie ich własnych wspomnień, które zostają ożywione za pomocą muzyki z dawnych czasów
Wolne. Nie pozwalam Klasowa gra symulacyjna „Wolne. Nie pozwalam”, która będzie wspierać uczniów w nauce historii i WOS-u