Zagraj o przyszłość Gra planszowa, połączona z elementami Rzeczywistości Rozszerzonej, wybranymi zasobami internetowymi oraz zadaniami w realu.
Kształcenie postaw przedsiębiorczych uczniów Gra ucząca praktycznych umiejętności zawodowych dla uczniów techników mechanicznych.
Career Image Wsparcie dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej we wchodzeniu na rynek pracy.
Luka kompetencyjna Badanie rozbieżności pomiędzy programem nauczania a potrzebnymi kompetencjami w realnym środowisku pracy w trakcie odbywania staży/praktyk studenckich
Projektowanie Rzemieślników Warsztaty dla projektantów i uczniów technikum drzewnego, które polegają na projektowaniu serii mebli
Scenariusze Przyszłości Warsztaty pedagogiczno-teatralne w szkołach wspierające krytyczne myślenie młodych osób
Patryk i Kropka - opowiadania łatwe do czytania i rozumienia dla młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną Publikacja, która pomoże młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną lepiej zrozumieć własne emocje
Wióry lecą Kurs tapicerowania online przeznaczony dla kobiet z małych miejscowości, którego celem jest aktywizacja zawodowa
Test Leksyka PJM-PL Aplikacja internetowa określająca poziom znajomości słów w języku polskim oraz PJM (polskim języku migowym)
Gra o zdrowie Terapeutyczna gra planszowa, która wspiera proces aktywizacji zawodowej osób po kryzysach psychicznych i z problemami zdrowia psychicznego
Godziny Rozwoju, czyli jak zmienić nastawienie i uczyć (się) skutecznie Program wspierania wewnętrznej motywacji i efektywnej nauki u uczniów
RozegGRAj dobrą lekcję Scenariusz zajęć nakierowanych na rozwijanie przedsiębiorczości wśród uczniów szkół ponadpodstawowych
Romski w obrazkach Audiowizualny, interaktywny słownik ułatwiający dzieciom romskim pochodzenia rumuńskiego zrozumienie języka polskiego
Przewodnik organizacji Rewalidacyjnej Pracowni Ceramicznej Dostosowanie przestrzeni pracowni ceramicznej do przeprowadzania warsztatów rehabilitacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych
Laboratorium Design Thinking Narzędzia wspierające studentów w rozwijaniu kompetencji społecznych metodą design thinking
Outdoor Education PO POLSKU Model funkcjonowania nauki w terenie w programie nauczania szkół i przedszkoli
Kurs na relacje Platforma internetowa zawierająca materiały skierowane do nauczycieli, dyrektorów szkół i rodziców
ProGRAMowanie w MINECRAFT Program nauczania programowania na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych
Metodyka tworzenia inkluzywnych ogłoszeń o pracę Schemat pisania ogłoszeń o pracę dla osób z niepełnosprawnościami
EduEnglish WINdow Opener Kurs do nauki branżowo-edukacyjnego języka angielskiego przeznaczony dla nauczycieli oraz studentów kierunków pedagogicznych
Uważniaki Edukacja przedszkolaków w zakresie emocji oraz praktyki uważności połączona z ćwiczeniami oraz relaksacją
Projekt da Vinci Interdyscyplinarne scenariusze wykorzystujące oprogramowanie Minecraft do rozwoju kompetencji przyszłości
PoMOSty Model pracy zespołowej młodzieży MOS, który uczy ich aktywności w ramach budżetu partycypacyjnego
Potencjał w dojrzałości Gra planszowa dla doradców zawodowych zajmujących się osobami bezrobotnymi w wieku 50+
Pączek, Listek, Kwiatek Podręcznik pomagający wrócić na rynek pracy osobom zmagającym się z kryzysem psychicznym
Nieustraszone! Liderki zmiany Program wzmacniania odwagi do zmiany dla kobiet pracujących w trzecim sektorze
Reorientacja zawodowa sportsmenek Przewodnik wspierający sportsmenki zmieniające ścieżkę kariery w odkrywaniu swoich predyspozycji, umiejętności i zainteresowań poza sportem
Job TuneUp – Analiza Danych Kurs online ułatwiający uczestnikom przebranżowienie się i wejście do sektora IT
E-care – zdalne usługi asystenckie i opiekuńcze dla osób ze szczególnymi potrzebami Kształcenie opiekunów i asystentów dla osób z niepełnosprawnościami oraz stworzenie platformy do komunikacji online między nimi
Międzypokoleniowa Pracownia Pomysłów 3D Program edukacji i aktywizacji seniorów oraz budowania więzi międzypokoleniowych
Widzialnik Artystki Publikacja dla absolwentek kierunków artystycznych opisująca zagadnienia dotyczące budowania marki osobistej, autoprezentacji i marketingu
SMART COMBO – zaplanuj ciekawą przyszłość Przygotowanie osób w wieku przedemerytalnym do przejścia na emeryturę
Wolne. Nie pozwalam Klasowa gra symulacyjna „Wolne. Nie pozwalam”, która będzie wspierać uczniów w nauce historii i WOS-u
Zasobnik 50+ - praca online w zespole wielopokoleniowym Platforma rozwijająca kompetencje cyfrowe pracowników w wieku 50+
System zarządzania siecią produkcji rozszerzonej Zintegrowany system zarządzania produkcją w przedsiębiorstwach ekonomii społecznej, które zatrudniają osoby z niepełnosprawnościami
Wykorzystanie druku 3D w tworzeniu zabawek dla dzieci niewidomych Zabawki edukacyjne dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku
GeroHero – odnajdź w starości zawód przyszłości Model zajęć szkolnych dotyczących profesji związanych ze starzeniem się społeczeństwa
Senior Mentor – mentoring pomyślnego starzenia się Proces mentoringowy dla osób 50+ umożliwiający zaplanowanie przyszłości po przejściu na emeryturę
Masz tę MOC! Marz. Odkrywaj. Ustalaj cele Scenariusze zajęć poprawiające samoocenę oraz poczucie sprawczości u dzieci i młodzieży
Specjalnie funkcjonalnie Model nauczania umiejętności funkcjonalnych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Time4English Materiały edukacyjne z języka angielskiego dla rodziców i uczniów klas edukacji wczesnoszkolnej
Szkolny Program Harmonijnego Rozwoju Ruchowego Program wspierający dzieci wczesnoszkolne w harmonijnym rozwoju poprzez rozwój fizyczny
IMPROświęta – improwizacja kreatywna w szkole Wykorzystanie technik improwizacyjnych w rozwijaniu kreatywności uczniów klas szkoły podstawowej
Model naturalnej asystentury Przeszkolenie pracowników urzędów pracy do kontaktu z osobami z niepełnosprawnościami
Wolność bez barier Narzędzia mające na celu rozwijanie kompetencji miękkich u byłych więźniów, którzy próbują odnaleźć się na rynku pracy
Proste i pomocne Podręcznik zajęciowej terapii domowej osób z chorobami otępiennymi wraz z instrukcją do stworzenia narzędzi wspierających ich funkcje poznawcze.